środa, 20 maja 2009

Odrobina danych technicznych

Według mojego zacnego licznika Stat4U najwięcej osób odwiedziło mój blog w kwietniu i maju 2009 r. Ciekawe dlaczego te miesiące są łaskawe dla frekwencji na moim blogu? Jednak to miło, że ktoś zagląda. Potrafię jeszcze zrozumieć, że maj to taki odprężający miesiąc, początek wolny od pracy i można było sobie surfować po sieci dla przyjemności. Ale z drugiej strony była przecież majówka to zapewne nikt przed kompem nie siedział... Co do kwietnia, to zapewne wszyscy szukali tutaj śmiesznych przedmiotów do robienia kawałów. A może i nie, bo frazy wyszukiwania na to nie wskazują ;)
Niech interpretacją danych statystycznych zajmie się GUS ;), bo ja zamierzam potraktować te blogowe odwiedziny jako prima aprilisowo-majowy prezent. Nie, nie żart ;D Ogółem odwiedzano mnie już ponad 3000 razy. To nie jest aż tak znowu dużo, ale wcale nie tak mało. Poza tym statystykę rejestruję sobie chyba od tego roku... czyli wiecie co mam na myśli ;)


Wszystkim dziękuję za odwiedziny. Zapraszam zawsze o każdej porze dnia, nocy, w każdych warunkach klimatycznych itd. Wszystko jest do zrobienia, ale na niektóre rzeczy trzeba trochę poczekać :)


A powyżej budujące statystyki odwiedzin :) Trzeba kliknąć to się wyświetli większy obrazek statystyki.

2 komentarze:

Ezieta pisze...

Zapraszam do mnie do wziecia udzialu w zabawie. Pozdrawiam serdecznie!

Kasia Boroń pisze...

Gratuluję frekwencji. Aż zajrzę do mnie. Jak to wygląda w kwietniu i maju.