poniedziałek, 2 lutego 2009

Już ostatni

Nagrodę Kreativ Blogger dostałam od Mollik, której bloga i prace scrapkowe bardzo lubię (to tak btw) i bardzo dzięki za wyróżnienie!

Zasady przyznawania nagrody sa nastepujace :
1. Umieszczamy logo na swoim blogu,
2. Wrzucamy namiar na bloga osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę,
3. Nominujemy co najmniej 7 innych blogów,
4. Podajemy linki do owych blogów,
5. Nominowanym osobom zostawiamy komentarze z informacją o nominacji.

Ja zapraszam do tej łańcuszkowej zabawy 5 osób/blogów, bo więcej nie znam i były już "zaproszone":
1. Hanję
2. Kasię, żeby jej blog wygrał konkurs na najlepszego bloga roku 2008
4. Moją wspaniałą kumpelę, którą ma to zmobilizować do działań na blogu (nie jest z branży "rękodzieło";)
5. Marcię za szybkość komentowania moich postów ;)



**********
Staram się nie brać udziału w takich łańcuszkach, bo one mogą trwać w nieskończoność i nie znam aż tylu blogów, żeby je "nominować", a te które znam, już brały w tym udział... Ale ten jeden ostatni raz biorę udział, bo bardzo podobają mi się prace scrapkowe Mollik (co już kilkakrotnie mówiłam:)

Brak komentarzy: