czwartek, 6 maja 2010

Alicja w Krainie Czarów

Nie wiem, czy kiedyś czytałam sama "Alicję...". Może Mama mi czytała... Wiem za to, że zawsze mi się podobały ilustracje J. Tenniela do tej książki. Takie ryciny z drzeworytu robione... chyba. Podobne do ilustracji E.H. Sheparda do "Kubusia Puchatka". Wyglądają jakby je ktoś tak raz dwa, od niechcenia naszkicował. Lekkie. Takie lubię! I wolę te niekolorowe... choć te kolorowane też mają w sobie coś :)

Gdy na fali popularności filmu Tima Burtona powrócił temat Alicji i jej przygód przypomniało mi się, że przecież ja mogę wykorzystać ilustracje Tenniela w decou. Olśnienie! Od razu wiedziałam, jak mój kufer będzie wyglądał. Właśnie tak.

I małe zbliżenie na detal - wypukły!

I będą jeszcze chyba dwa produkty z tej serii z różnymi ilustracjami.

7 komentarzy:

Aga robie-bo-lubie pisze...

świetna szkatułka. I bardzo na czasie.

marzena_gabi pisze...

cudna!!!!!!!!!!!

Trzpiot pisze...

jakie to fajne!

Missy pisze...

Dzięki!!! Strasznie jestem zadowolona, że wyszedł właśnie tak, jak był zaplanowany :)
Cieszę się, że Wam się podoba.

Edith pisze...

Świetny efekt! Bardzo mi przypadł do gustu. Zdradzisz Kochana, czy to może papier ryżowy, serwetka, czy wydruk? A może coś zupełnie innego...?:)

Missy pisze...

wydruk laserowy :)
Fajnie że Ci się podoba! Dzięki.

Edith pisze...

Na prawdę super. I dzięki za informację.