wtorek, 16 czerwca 2009

A nóż... widelec!

W pośpiechu wrzucam najnowsze kolczyki i biegnę lakierować kolejne prace. A skąd ten tytuł...? Oglądajcie kolczyki, tam jest odpowiedź :)

Z damą w czerwieni


Te wyszły takie jakby ślubne... ale może tylko mnie się tak kojarzą

Kratka zawsze w modzie
Wakacyjnie, piknikowo... ale gdzie tu piknik przy takim deszczu :) czyli sport tylko dla odważnych!

A na piknik to nóż i widelec! :D

Kwiatowe motywy powracają! Tutaj szafirki (dzięki Ezieta!!!), z drugiej strony jakiś różowy, nieznany mi kwiat

Muśnięte złotem motyle


Najbardziej jestem zadowolona z tych bordowych z elementami złotymi, ponieważ zrobiłam je w jeden wieczór (mój rekord) i są takie piękne gładkie i błyszczące.

5 komentarzy:

Kasia Boroń pisze...

Z motylem śliczne. Obiadowe dowcipne. Fajne te Twoje kolczyki.

Daisy pisze...

Ten różowy kwiat to chyba jakaś lilia :-) Kolczyki z damą są bardzo wykwintne, z motylem - trochę tajemnicze, pozostałe - pełne humoru :-) Świetne!

Unknown pisze...

No może i lilia. Ja się nie znam na kwiatach :)
Dzięki za odwiedziny!!!

Ezieta pisze...

A fioletowe to szafirki! Podobaja mi sie z dama, a bordowe eleganckie. Sztuccowe bardzo dowcipne, fajne wszystkie!

Unknown pisze...

No tam lilie, szafirki... mówiłam, że się nie znam ;) Zmienię sobie. Dzięki!