wtorek, 15 kwietnia 2014

Ptaszor

Nie wiem, w jaki sposób natknęłam się kiedyś na FB na stronę Graffton Pottery. Grunt, że bardzo mi się podobają prace Mitchella Graftona. Nie wiem, co bardziej - same prace jako całokształt, czy bardziej szkice do nich sporządzone.

Spodobał mi się kiedyś taki ptak podobny do flaminga. Oczywiście, że nie umiem zrobić takiego samego i nie o identyczne wykonanie tutaj chodzi... Ale jest to kolejna praca przedstawiająca jakąś postać/stwora, którego 'wyraz twarzy' jest przyjemny w odbiorze. 
I ten zakręcony uśmiech! :D



Zdjęcia ptaka trafią zapewne do katalogu prac naszej ceramicznej pracowni, a potem zamieszka on w ogrodzie u babci.

P.S. Wiem, że ptaki nie miewają takich żabio-osadzonych oczu i nie mają pępków. Ale te elementy mnie śmieszą w tym wydaniu i tak zostawiłam... ;)

2 komentarze:

Darek Osiński pisze...

Piękny ptak, podziwiałem go na Wystawie Na Wodzie 10WSC.
Pozdrowienia

Unknown pisze...

Świetny ptak :)

Zapraszam rownież do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/