wtorek, 18 grudnia 2012

Ceramiczne drobiazgi

Jestem niesamowicie dumna i zadowolona ze szkliwienia ostatnio. Albo się już trochę nauczyłam, z tej ceramiki i szkliw użytkowania, albo to jakaś dobra passa! Niech trwa! Przedstawiam moje ceramiczne muffinkowe podkładki pod kubki! Poszkliwienie 6 podkładek zajęło mi 3 godziny, ale warto było!


Przed zbliżającymi się świętami zrobiłam również (dzięki Hanji i Brzozie!) ceramiczne zawieszki choinkowe. Choć w zasadzie można niektóre z nich wykorzystać jako wisiorki... szczególnie te z indyjskimi ornamentami... A łosie poszkliwiły się tak pięknie i równo, że aż nie mogę w to uwierzyć... że to moje!




Dostałam też w prezencie urodzinowym świetny stempel i zrobiłam z niego użytek, w rezultacie którego otrzymałam steampunkowe kolczyki. Scrapowania ze stemplem nie będzie, ale wszystkie stempelki akrylowe nadają się - na szczęście - do ceramiki.
 






1 komentarz:

Tilo pisze...

Podkładki rulez!!!