środa, 11 marca 2009

Wyjątek

W zasadzie - jak sugeruje tytuł bloga - jest on poświęcony przedmiotom ozdabianym w technice decoupage... Ale przecież dla sporadycznych tworów szytych ręcznie nie będę zakładać nowego bloga, bo niewiele na nim będzie. Moja kariera szwaczki nie rokuje zbyt dobrze - nie ćwiczę za często ;) Lubię, ale jakoś tak... no nie ćwiczę i koniec.
Ten futerał na komórkę uszyłam w wakacje rok lub dwa lata temu (już pamięć nie ta;)). Zajęło mi to jakąś godzinę i kosztowało kawałek filcu (czy tam wełny wielbłądziej jakiejś, bo nie wiem, czy to różnica i nie kupowałam jej ja tylko Dobra Dusza w Szwecji w sklepie Panduro mi kupiła). Kwiatki też są filcowe. Wszystko szyte ręcznie, ponieważ szycie na maszynie mnie stresuje i wychodzi krzywo, nawet jak chcę prosto.
Mistrzem krawiectwa to ja nie jestem, that's for sure!

W całej okazałości:
I otwarte:
Z tylu nie ma nic. Jest on li tylko koloru zielonego.

I nie pamiętam, jakie wymiary ma to etui, ale mieści się w nim telefon Sagem my411X (ten turkusowo-biały z motywem roślinnym z tylu obudowy). Telefon ma wymiary 103x45x14 mm.

A te fotki zawdzięczam mojej koleżance B. (dla której uszyłam to etui) i wspaniałemu aparatowi o jakże wdzięcznym imieniu Nikodem :D
THX!

10 komentarzy:

pasjonata pisze...

trzeba czasem zrobić coś innego niz decu dla zdrowia psychicznego i nie zafiksowania sie (:...

Missy pisze...

Tak właśnie, zgadzam się.

mirta pisze...

Hola,Marta,pase a desearte un buen fin de semana♥
Mirta

Marianna pisze...

Beautiful. Congratulations.
Marianna

Kasia pisze...

Ciebie zagraniczni też nawiedzają! Ale się cieszę ,ze wygrałam!!!!!!Hurrrrraaaa!

Basia pisze...

tak tak jest piękne, wspaniałe, cudowne, fascynujące i jakie jeszcze..... zajebiste:D

a jak się nosi;)

Missy pisze...

A jak się nosi? Modnie?

mirta pisze...

Hola Marta,¿todo bien?,hace dias que tu blog sigue igual...
Cariños y otro buen finde♥
Mirta

Marisa pisze...

Pasate por mi blog de premios, uno te está esperando. Un beso

bajka pisze...

Muy bonito caso! Sé de una breve historia ..
bajka