wtorek, 24 marca 2009

Pocztówka od A. z V. w Sz.

Stali Czytelnicy mojego bloga być może znajdą na tych fotkach dwie rzeczy wykonane przeze mnie… Tak, już jakiś czas temu to było, ale zapewne uda Wam się zgadnąć. Wierzę w Was :)

Straszliwie podoba mi się to zdjęcie całego stołu oświetlonego tylko świeczkami…


A tutaj podpowiedź już bardziej nachalna. Które z tych wyrobów są mego autorstwa ;)? Kto zgadnie…? Serio, jest to bardzo trudna zagadka :D


Zdjęcia mam dzięki Dobrej Duszy z Łosiowiska, bo to do niej należą te przedmioty (które odgadliście;). Dłuuugo mi wysyłała fotki, więc dlatego dopiero teraz zostały udostępnione szerszej publice. Poza tym jest bardzo dobre Usprawiedliwienie tego opóźnienia ;) A fotki powstały podczas świąt Bożego Narodzenia 2008 r. Imienia aparatu nie znam, ale.... nie był to Nikodem ;D

5 komentarzy:

Ezieta pisze...

Bardzo milo, ze mnie dodalas...na poczatku nie skojarzylam Cie, ale sloiczki na przyprawy od razu mnie nakierowaly na wlasciwa galerie :)

Kasia Boroń pisze...

Świeczniki i obrączki.
To Twoje są.
MArtusiu, dyplom dostanę?

Unknown pisze...

@ Kasia: Się pomyśli o tym dyplomie... ;)
@ Ezieta: staje się rozpoznawalna dzięki moim pracom ;)

Kasia Boroń pisze...

Ja też! Ja też! chyba juz rozpoznaję Twój styl!
Miło go mieć. prawda? Być sławnym ,rozpoznawalnym, rozchwytywanym, udzielać wywiadów....Tak sobie fantazjuję.

barburka pisze...

bo Nikodem jest tylko JEDEN:D

(od razu zgadłam ;P)