piątek, 14 listopada 2008

Nadszedl czas...

Lampa
Przed (na pólce sklepowej w towarzystwie koleżanki Baby Jagi ;))

Po (trochę samotna, ale w nowej szacie;))
Różne oblicza abażuru lampy - wzór ręcznie malowany!


wysokość - 42 cm
podstawa lampy - 25 cm
abażur z tworzywa - malowany farbami akrylowymi (Noc Kairu oraz zlotą), wielokrotnie lakierowany;
podstawa lampy - ceramiczna (gliniana), malowaną zlotą farbą akrylową, patynowana, wielokrotnie lakierowana;
kabel z przelącznikiem - dlugość 110 cm (kolor czarny)

Comments, anyone?

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękna misterna robota.
Bajka

Unknown pisze...

Ale jaka satysfakcja :) moja i Zamawiającej.

Anonimowy pisze...

Jestem szczesliwa posiadaczka tego PRZEPIEKNEGO przedmiotu i uwazam, ze autorka wrecz idealnie wpasowala sie w moje wymagania i lampa juz niedlugo zajmie poczetne miejsce w mojej sypialni.
Marta - DZIEKI raz jeszcze!

Unknown pisze...

Ciiiiii, bez imion, nazwisk, telefonów, kontaktów ;)
To fajnie, że jest fajna :D Konsultacje były przydatne dla mnie głównie ;)

MARTA